27.4.2015

MUUTOKSEN TUULET


Kuten varmaankin suurin osa on jo huomannut, on minun, Annan tekstit jääneet vähälle tällä blogin puolella. Olen toki askarrellut kaikkea, mutta vaiheiden kuvaamiseen ja ohjeiden tekemiseen ei minulla ole ollut aikaa. Olen palannut päivätyöni pariin ja haaveilen videoblogien maailmasta johon olen tässä tekemässä siirtymistä pikkuhiljaa. Kaikelle ei ole siis aikaa joten minä aion jättää tämän I X DIY -blogin Reetan hellään huomaan.. Avitan häntä toki ystävän roolissa taustapiruillen ja bloggerin ihmeellisyyksien kanssa ja hän voi linkkailla jos vaikka joskus teen DIY-aiheisia videoita.. Saapa nähdä.

Minut löydät edelleen instagramistani, omasta blogistani (jossa infoan videoblogien alkupläjäyksistä) sekä tämän blogin linkkilistasta! DIY elämää en jätä ikinä, onhan se ihan vallan elämäntapa meikäläiselle.. Joten todella ei ole sen suurempaa syytä tai draamaa kuin ajan puute joka nyt sai minut päätymään tähän ratkaisuun.


Pitäkääpä kivaa, ja tulkaa moikkaan mua muualle. Thänkjuu good bye! 



 - Anna -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti